Kategorie

Dodací a platební podmínky

Způsoby doručení zásilky:

  • expediční dny: úterý, středa, čtvrtek. V mimořádných případech je možné domluvit i jiný termín expedice. Konkrétní expediční den je závislý na určeném způsobu dopravy, času přijetí objednávky s na zaúčtování výzev k úhradě v případě úhrady objednávky bankovním převodem.

  • osobní odběr - je možný na adrese výdejny-skladu AMALA, s. r. o. tř. 5. května 208, 289 11 Pečky pouze po předchozí telefonické dohodě termínu výdeje.

 

Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Při výběru nevhodného způsobu dopravy určí způsob dopravy prodávající. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Zboží se běžně expeduje v co nejkratším termínu. Dodací lhůta zboží zakoupeného v našem e-shopu je od 2-15 dnů, není-li uvedeno jinak u konkrétní položky. Z části je také závislá na způsobu dopravy. Z důvodu rychlé obrátky zásob může dojít k vyprodání zásob zvoleného zboží. Za tyto výjimečné situace se Vám předem omlouváme. V případě, že tato situace nastane, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován.
 

Způsoby platby:

  • Dobírkou – za zboží zaplatíte v hotovosti (případně platební kartou - pokud tuto možnost dopravce umožňuje) při předání zásilky kurýrem. Tento způsob platby je možný pouze při dodání zboží na dodací adresu objednatele prostřednictvím přepravní společnosti a Českou poštou.

  • Bankovním převodem – zaplatíte dopředu bankovním převodem před dodáním zboží. Tento způsob platby je možné využít při dopravě zboží na dodací adresu objednatele prostřednictvím přepravní společnosti nebo Českou poštou. Pro platbu převodem je stanovena minimální cena objednávky včetně dopravy, a to 500 Kč. Podklady k platbě (číslo účtu, variabilní symbol a částka k úhradě) Vám budou zaslány e-mailem (případně SMS). Zboží bude předáno k přepravě až v okamžiku přijetí platby na účet prodávajícího. O podání zboží do přepravy budete informováni e-mailem (případně SMS). Rezervace zboží je 7 kalendářních dní. Po této době je objednávka automaticky stornována.

  • v hotovosti, případně kartou, ve výdejně prodávajícího na adrese AMALA, s. r. o.   tř. 5 května 208, 289 11 Pečky;


Dopravné, doběrečné, balné

Balné je účtováno ve výši   0,- Kč kromě objemných zásilek či speciálních balení některých výrobků.

Doprava zdarma 

Při objednávce zboží nad 1 500,– Kč* (~1 815,- Kč s DPH) poskytujeme DOPRAVU ZDARMA - spediční službou do 30 kg po České republice. Dopravné zdarma se neposkytuje při hmotnosti zásilky nad 30 kg, při atypických/nadrozměrných zásilkách, nebo na položky s příplatkem za dopravu, nebo při dodání zásilky Českou poštou.
Dopravné zdarma neplatí pro velkoobchodní partnery. VO partneři mají speciální ceny dopravy.
*Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Příplatek za dopravu - příplatek za balné

je použit u položek, které svým charakterem vyžadují vyšší náklady na dopravu. Balné je učtováno u položek vyžadující použití speciálních materiálů pro jejich bezpečnou přepravu.Výše těchto příplatků určuje pouze menší část nákladů na dopravu. Větší část nákladů na dopravu nese firma AMALA, s. r. o. Tyto příplatky jsou účtovány i v případě kdy částka objednávky dosáhne hranice pro získání dopravy zdarma. 

Doprava prostřednictvím společnosti GLS 

  • Flexibilní doručení: GLS předem informuje příjemce o čase doručení balíku a následně nabízí široký výběr možností doručení.
  • Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, příjemce obdrží e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku a částku za doručení na dobírku, kterou je třeba uhradit.
  • Ráno v den doručení zašle GLS příjemci druhou e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
  • Jestliže první pokus o doručení neproběhne úspěšně, GLS automaticky zašle příjemci třetí e-mailovou nebo textovou zprávu, tentokrát s přímým odkazem na aplikaci GLS Delivery Manager. Tento online nástroj umožňuje příjemcům výběr z nejrůznějších možností doručení. Mohou si například vybrat nové datum pro doručení, zadat odlišnou adresu nebo přesměrovat balík do GLS ParcelShopu.
  • GLS standardně provádí dva doručovací pokusy. Jestliže si však odesílatel sjednal službu FlexDeliveryService, GLS provede v případě potřeby i třetí pokus o doručení. V tomto případě GLS znovu zašle příjemci informaci o připravovaném doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy.
Výhody pro příjemce
  • informace o doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy
  • oznámení časového okna pro doručení
  • snadno volitelné možnosti doručení
  • flexibilní příjem balíků bez registrace – jednoduše a rychle online
  • tři doručovací pokusy
Kontakty a stav zásilky možno zjistit na stránkách spediční firmy GLS.

spedice GLS do 30kg + dobírka (130,- Kč)
spedice GLS do 30kg - bez dobírky (100,- Kč)


Nezávislé na hodnotě objednávky.

Skladba ceny: Vlastní přeprava zásilky (1 balík) do 20/40 kg plus palivový příplatek, mýtné a případně doběrečné.

Doprava prostřednictvím společnosti GLS - Slovensko

  • Přepravní společnost DPD běžně doručuje zásilky na území Slovenska do 24-48 hodin od podání k přepravě. Částka objednávky je vždy zaokrouhlena nahoru na celé EUR (není možné nastavit dobírku v centech).

Dopravné je závislé na hmotnosti a počtu balíků zásilky.

spedice GLS Slovensko 1 balík do 3kg (200,- Kč ~8€)
spedice GLS Slovensko 1 balík do 30kg (300,- Kč ~12€)
spedice GLS Slovensko 1 balík do 40kg (350,- Kč ~14€)


Skladba ceny: Vlastní přeprava zásilky (1 balík) dle hmotnosti plus palivový příplatek, mýtné a doběrečné.

Doprava prostřednictvím společnosti Geis Parcel 

  • Přepravní společnost Geis Parcel běžně doručuje zásilky na území ČR do 24 hodin od podání k přepravě.

  • Pokud se nepodaří zboží doručit při prvním pokusu, řidič zanechá zprávu na místě doručení a přistoupí k druhému pokusu o doručení následující pracovní den nebo po dohodě s adresátem.

  • Každý balík má své identifikační číslo, podle kterého jej lze vyhledat.

Kontakty a stav zásilky možno zjistit na stránkách spediční firmy Geis Parcel

spedice Geis Parcel do 30kg tel.avízo + dobírka (160,- Kč)
​spedice Geis Parcel do 30kg tel.avízo (130,- Kč)


Nezávislé na hodnotě objednávky.
Skladba ceny: Vlastní přeprava zásilky (1 balík) do 30 kg plus palivový příplatek, mýtné. tel. avízo a případně doběrečné.

Doprava Česká pošta - Balík do ruky

Přeprava balíků Českou poštou na udanou adresu. Balík je doručen do rukou adresáta. Pokud není adresát zastižen je zanechána písemná výzva k vyzvednutí zásilky ve lhůtě 7 dnů u stanovené pošty. Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo telefonicky požádat o její opětovné doručení. Pošta informuje adresáta již v den podání prostřednictvím SMS. ( zasílání informačních SMS zajišťuje Česká pošta )


Kontakty a stav zásilky možno zjistit na stránkách České pošty.

Česká pošta Balík do ruky do 20kg (220,- Kč)
Česká pošta Balík do ruky do 20kg + dobírka  (256,- Kč)

Takto lze zasíllat balíky do 20 kg.

Doprava Česká pošta - Speciální sazby pro malé a lehké zásilky.

Česká pošta Doporučené psaní 0,5kg + dobirka (100,-Kč) do 500x350x50mm
Česká pošta Doporučené psaní 0,5kg (65,-Kč) do 500x350x50mm
Česká pošta Doporučené psaní 2 kg + dobirka (130,-Kč) do 500x350x50mm
Česká pošta Doporučené psaní 2 kg (100,-Kč) do 500x350x50mm


 

Doprava zásilek nad 50 kg (u České pošty nad 20 kg), velkoobjemových, nebo paletových dodávek

Způsob doručení zboží určuje prodávající na základě výpočtu nejvýhodnější sazby pro zákazníka s ohledem na druh objednaného zboží. O výši dopravného bude zákazník informován. V případě, že nesouhlasí má možnost odstoupit od uzavřené smlouvy.
 

Co je vícekusová zásilka.

Vícekusová zásilka je dodávána společně jedním přepravcem v jednom termínu. Jde o expedici zboží z objednávky rozdělenou do více balíků z důvodu dodržení přepravních podmínek jednotlivých dopravců. K tomuto způsobu dodání přistupujeme vždy pro zboží kde je nutné, z důvodu dobré manipulace zboží a bezpečnosti přepravy ( ochrana před poškozením zboží), dodržet tento způsob balení. Vícekusová zásilka nemá vliv na cenu dopravy po ČR spediční službou. Cena dopravy je vždy za celou objednávku. Vícekusové zásilky zasíláme spediční službou. Toto neplatí v případě zaslání vícekusové zásilky Českou poštou. V tomto případě je účtováno vždy poštovné za každý kus zásilky.

 

Kontakty:

 

General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

Jihlava, Průmyslová 5619/1, PSČ 586 01

Zákaznické centrum:

(+420)  567 771 111   (7:00 - 18:00)

E-mail: info(at)dpd.cz



 

Geis Parcel CZ s.r.o.

Sídlo: Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany

Tel: (+420) 951 277 777
Fax: (+420) 951 220 259
E-mail: info(at)geis.cz
 

Zákaznické centrum:

(+420) 951 277 777
(po - pá 8:00 - 17:00)

 

Česká pošta, s. p.

Politických vězňů 909/4, Praha 1

Telefon: +420 221 131 111 (ústředna)

IČ: 47114983 
ID datové schránky: kr7cdry 

Korespondenční adresa:
Česká pošta, s. p.
P.O.BOX 99
225 99 Praha 025

Zákaznická linka

(+420) 840 111 244
​info(at)cpost.cz
Linka je zpoplatněna.

 

Podmínky jsou platné od 19.10.2018

Nejprodávanější
AMALA, s. r. o. - obchodní dům #amalashop © 2018